9.1
Poskytujeme Vám tímto veškeré informace dle ustanovení § 1811 a § 1820 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“).
Ubytovatel poskytuje Ubytovaným následující informace:
a) Totožnost a kontaktní údaje ubytovatele: Alostar, s.r.o., se sídlem: Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1,
DIČ:CZ01461656, IČ:01461656, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, spisová značka C 206976;
b) hlavní předmět podnikání Ubytovatele: poskytování ubytovacích služeb, zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků, stavba a výroba plavidel, zprostředkování obchodu a služeb,
velkoobchod a maloobchod, nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí, poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků, reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení,
služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy;
c) označení služby: Ubytovatel obstarává ubytování a s ním spojené služby, jakož i další služby na základě
podmínek mezi ním a Ubytovaným uzavřené smlouvy. Detailní popis služby je uveden ve smlouvě, rekapitulován
v Potvrzení rezervace;
d) náklady na prostředky komunikace na dálku: náklady vzniklé Ubytovanému při použití komunikačních
prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní
hovory) si tento hradí sám;
e) náklady dodání: nejsou účtovány, plnění dle smlouvy se nedodává;
f) pro uplatnění práv z vadného plnění platí zejm. § 1914, 1921, 1923 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
v platném znění a u spotřebitele zákon č. 634/1982, o ochraně spotřebitele, v platném znění. Záruka za jakost a
poprodejní servis se neposkytuje. Zvláštní pravidla pro vyřizování stížností vůči spotřebiteli nejsou stanovena.
Blíže k reklamaci čl. 10 VOP;
g) adresa provozoven: Hranice VII Slavíč - 122, 753 61 Hranice
h) přizpůsobení ceny osobě spotřebitele na základě automatizovaného rozhodování: ne;
i) v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží: ne;
j) uplatní-li Ubytovaný vůči Ubytovateli jakýkoli svůj nárok týkající se mezi nimi uzavřené smlouvy, resp.
poskytování sjednaných služeb („spotřebitelský spor“) a dochází-li k plnění na území České republiky a
Ubytovatel tomuto nároku nevyhoví a nedojde ani jiným způsobem k vyřešení vzniklého sporu, má Ubytovaný
možnost obrátit se se svým nárokem na orgán pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká
obchodní inspekce. Návrh na zahájení řízení lze podat nejpozději do 1 roku od okamžiku, kdy Ubytovaný uplatnil svůj
nárok u Ubytovatele poprvé. Bližší informace lze také nalézt na internetových stránkách www.coi.cz/ pod záložkou
„PRO SPOTŘEBITELE“; Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15, 120 00 Praha
2 Email: adr@coi.cz / Web: adr.coi.cz.
k) označení členského státu nebo členských států Evropské unie, jejichž právními předpisy se bude řídit vztah
mezi ubytovaným hostem a ubytovatelem založený na základě potvrzení rezervace: Česká republika;
l) údaj o jazyku, ve kterém bude Ubytovaný s Ubytovatelem jednat po dobu pobytu a ve kterém poskytne
Ubytovanému smluvní podmínky a další údaje: český jazyk.